Momento’dan 1 milyar TL’yi aşkın işlem hacmi
2010 yılından bu yana iş ortaklarına ve kullanıcılarına dijital çözümler sunan sadakat şirketi Momento büyümeye devam ediyor. 13. yılını kutlayan şirket, temmuz ayında cirosunu geçen yılın aynı dönemine göre ikiye katlayarak 1 milyar TL’nin üzerinde işlem hacmine ulaştı.
‘500’den fazla firmanın 550 bini aşkın çalışanına teşekkür etmemize vesile oldu’
Momento’nun 13. yıl dönümüne ilişkin değerlendirmede bulunan Momento Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro, “Momento olarak 2010 yılından bu yana işimizi en verimli şekilde yapmaya odaklanıyoruz; İş ortaklarımıza ve kullanıcılarımıza sadakat ve ödül sistemleri alanında dijital çözümler sunuyoruz. Yani şirketlerin çalışanlarına, müşterilerine ve paydaşlarına teşekkür etmelerine aracılık ediyoruz. Türkiye’nin önde gelen firmalarının çalışanlarını, bayilerini ve distribütörlerini ödüllendiriyoruz. Aslında kutlamaya değer olan, hayata dokunan her anı kutluyoruz. Bu bağlamda kurulduğumuz günden bu yana şirketlerin yüz binlerce çalışanına ‘teşekkür ederim’ demesine yardımcı olduk. Uğursuz sayı olarak kabul edilen 13 sayısının bize uğur getirmesi için takım arkadaşlarımla hiçbir engele takılmadan yoğun bir şekilde çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
40 bini aşkın üye işletme ve 140 markayla iş birliği
Her zaman insanı ve teknolojiyi işinin merkezine koyan bir şirket olarak sürdürülebilir bir şekilde büyüdüklerini vurgulayan Kastro, şöyle konuştu: “Bugün sadakat ve ödül sistemi çözümleri alanında 140’a yakın markayla işbirliği yapıyoruz. Ön ödemeli kartımız daha çok finans, üretim, lojistik ve bilişim firmaları tarafından tercih edilirken, dijital cüzdan çözümlerimize otomotiv, sigorta ve üretim branşlarının da yoğun ilgi gösterdiğini görüyoruz. Çalışanların ihtiyaç duydukları ürünü online olarak kodla satın almalarına olanak sağlayan Dijital Tedarik; 2023 yılında neredeyse 3 katına ulaştı. Sunduğumuz çözümlerle 40 bini aşkın üyeyle marka çalışanlarının gıdadan çocuk giyimine, teknolojiden yapı marketlere kadar firmaların belirlediği limitler dahilinde alışveriş yapmalarını sağlıyoruz. işyerleri. Bugün taşınabilir uygulamamızı her ay yaklaşık 8 bin kullanıcı indiriyor. Bu başarıda cesur ve son derece kararlı takım arkadaşlarımızın büyük payı var. “Şirket kültürümüz sayesinde hem ödül sistemlerimize hem de dijital çözümlerimize olan ilginin önümüzdeki yıllarda katlanarak artacağını öngörüyorum.”
Kadın kurucu, yönetici ve çalışan oranıyla sektöre örnek teşkil ediyor.
Findexable’ın yaptığı araştırmaya göre sadece kadınların kurduğu fintech’lerin oranı yüzde 1,5; Fintech sektöründe kadın CEO oranının yüzde 5,6 olduğuna dikkat çeken Zeynep Dağlı Kastro, sözlerini şöyle sürdürdü: “Fintech sektöründe yönetim kurulu üyelerinin yüzde 11’i, şirket yöneticilerinin ise yüzde 19’u kadın yönetici. Günümüzde kadın girişimcilerin ve yöneticilerin iş hayatında karşılaştıkları farklı zorluklar maalesef bu oranların idealin altında kalmasına neden oluyor. altında kalmasına neden olur. Anlık; Kadın kurucu, yönetici ve kadın çalışan oranıyla fintech sektörüne örnek oluyor, yüzde 58’lik kadın çalışan oranıyla da kadın istihdamına verdiği önemi kanıtlıyor. Bu oranı daha da yukarıya çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.